Main Menu
Sub Menu מדידה ומיפוי ממוחשב
מדידה ומיפוי ממוחשב

איתור גילוי ומיפוי תשתיות תת קרקעיות


רזניק מערכות תשתית בע"מ (1995) מתמחה במיפוי, איתור וסימון של כל סוגי התשתיות התת קרקעיות. ברשותנו המכשור הטכנולוגי מהמתקדמים בעולם.

 

כאשר מתכננים ביצוע עבודות תשתית יסודיות צריך להבטיח שהעבודות יעשו ללא תקלות וזאת מהסיבה שכל זמן שעובדים בשטח עם תשתיות קיימות קיים חשש לפגיעה בהן.

לכן יש צורך בתכנון מוקפד ומקצועי, מיפוי מוקדם של השטח ואיתור כל יתר התשתיות התת קרקעיות הקיימות. 

 

 

 

מיפוי תשתיות תת קרקעיות

 

תהליך העבודה

טרם תחילת עבודות המיפוי יש לבצע כמה צעדים.
ראשית, יש לבצע איסוף נתונים קיימים על השטח וניתוחם. איסוף זה מתבצע על ידי שימוש במשדרים אלחוטיים מתקדמים. כמו כן אנו מתשמשים במערכת המגלה תשתיות הפועלת על ידי טרנסמיטר וגלאי המאתר שדות חשמליים. שנית, יש לסמן על גבי מפת השטח את התשתיות שאותרו. ולאחר מכן יש לבצע מדידות מדויקות של התשתיות שכבר סומנו.


בתום השלבים הללו, אנו מבצעים העלאה של הנתונים שנאספו על גבי מפות, וזאת בעזרת תוכנת "אוטוקאד" המבצעת בדיקה טרומית על מנת לאמת ולהשלים נתונים לפני מסירת הנתונים ללקוח.


הבדיקות המתבצעות בשטח

שלב מכריע בהצלחת עבודות מיפוי תשתית תת קרקעיות הינו בדיקה וסריקה של השטח. זאת על מנת לא לפגוע או להזיק לתשתיות קיימות, שלב זה מתקיים עוד לפני החפירות הראשוניות. אנו ב"רזניק מערכות תשתית בע"מ", ראשית ממפים את מערכות התשתית בשטח, מסמנים את כל התשתיות הקיימות לפי דרישת הלקוח ולאחר מכן מכינים מפות של המצב הקיים.


בשלב תהליך הבדיקה הראשוני אנו מבצעים מדידות עומק ,פותחים שוחות ביוב, מאתרים תשתיות מתכתיות ומבצעים בדיקת רדאר אשר חודר את הקרקע (בטכנולוגיתGRP), ועל ידי כך חושפים את התשתיות הקיימות באיזור, וזאת ללא גרימת נזק להן.

 


סריקה תת קרקעית על ידי שימוש במכ"מ החודר את הקרקע/ טכנולוגית GRP

ב"רזניק מערכות תשתית בע"מ (1995) אנו משתמשים במערכת GRP המבצעת סריקה תת קרקעית באמצעות מכ"מ קרקע ועל ידי כך ניתן מבצעים חשיפה של תשתיות קיימות ללא גרימת נזק. טכנולוגיה מתקדמת זו גם יעילה לשלבי שאיבת העפר.


שימוש במערכת ה- GRP מסייעת לנו עוד לפני שמתחילים בעבודות עצמן. באמצעות המערכת אנו מבצעים איתור קורות בטון במבנים, לרבות איתור חללים תת קרקעיים, סריקה גגות ופל-קר, איתור צנרת אל מתכתית, משטחי בטון, צנרת PVC ואסבסט במידה וקיימים כאלה.


כמו כן יש מערכת הGRP מסייעת בחשיפת תשתיות תת קרקעיות, איתור קווי ביוב, איתור תשתיות צנרת מים, איתור כבלי תקשורת, חשמל, ועוד. לאחר מכן אנו מבצעים סימון קווי השטח, מדידות עומק הקרקע ולבסוף אנו מבצעים שרטוט באמצעות מיפוי דיגיטלי.


ב"רזנניק מערכות תשתית בע"מ (1995)" אנו מבצעים שימוש במערכות אלקטרומגנטיות מהמתקדמות בעולם, וזאת בכל הפרוייקטים שלנו בתחום התשתיות התת קרקעיות. אנו מעניקים חשיבות רבה למקצועיות ושמים דגש על הפרטים הקטנים ביותר על מנת להבטיח מניעת פגיעה בתשתיות קיימות והבטחה לבניית תשתית תת קרקעית באופן המקצועי והחדשני ביותר בשוק.

 

 

 

 

קראו עוד

 

 

 

 

 

הדרך לשיפור תוצאות מתחילה אצלנו!

מעוניינים בפרטים נוספים?

 

הפעל נגישות

בניית אתרים