Main Menu
Sub Menu איתור תשתיות תת קרקעיות
איתור תשתיות תת קרקעיות

איתור תשתיות מותאם לרשויות

 

 

כיום איתור תשתיות הפך לכלי בסיסי על מנת להימנע מטעויות בביצוע. הרשויות היום מבינות את החשיבות באיתור התשתיות אשר מונעת בזבוז כספים רב, פגיעה פוטנציאלית בנכסים ותשתיות ולצערנו גם יכולה לסכן ולפגוע בחיי אדם, ולכן עולה וגוברת הדרישה מצד הרשויות לבצע איתור מדויק התואם את דרישות מפ"י.

 

הרשויות הבינו כי המפרט ואיכות העבודה שהן ידרשו  מהיזמים והקבלנים היא זאת שתקבע את איכות העבודה באיתור התשתיות ואת המוצר הסופי שיתקבל. ולכן חברתנו שכבר 40 שנה מבינה את החשיבות באיתור איכותי ומדויק הרימה את הכפפה ואימצה את הדרישות ואת הסטנדרט על בוריו.

 

 

 

תשתיות תת קרקעיות - מפרט אחיד

 

עיריות ומשרדי הממשלה מקפידות על מפרט אחיד ושפה משותפת בין משרדי הממשלה לבין הרשויות, הקפדה על שכבות מידע נכונות לפי נושאים ועל פי הנחיות המנהל, כללי עריכה מדויקים אשר נכתבים בשפה שתתאים את עצמה למערכות ממוחשבות שעתידן למנוע טעויות בעתיד, מקרא מדוייק ע"פ קואורדינאטות, ועוד רשימת הנחיות ארוכה  שמחייבות נסיון עשיר ורב שנים בתחום המיפוי והתשתיות.

 

מעבר לכך רזניק התאימה את המיפויים שלנו לסטנדרט של כל רשות ורשות. החברה כיום עובדת עם סטנדרטים של מעל 50 רשויות ותאגידי מים, מה שמבטיח לך שאישור התוכנית שלך יתקדם באופן שעוד לא דמיינת וזאת כי הרשות לא תתעכב איתך על התאמות לדרישות שלהן והן ידעו שבחרת לעבוד והתאמת את עצמך מבעוד מועד לדרישותיהן.

 

כיום רזניק ממפה תשתיות תת קרקעיות ומובילה את תחום התשתיות והמיפוי מול רשויות ומועצות מקומיות, מקפידה לספק כל מפת איתור בהתאם לכל הדרישות הרגולטוריות של מפ"י

 

רשויות מקומיות ואיתור תשתיות, מידע נוסף

לעיון בדרישות הרגולטוריות ניתן ללחוץ על הקישור

 

 

 

 

 

 

הדרך לשיפור תוצאות מתחילה אצלנו!

מעוניינים בפרטים נוספים?

 

הפעל נגישות

בניית אתרים