Main Menu
Sub Menu בדיקת תוכניות סניטריות
בדיקת תוכניות סניטריות

תכנון ובדיקת מערכות אינסטלציה

 

בכדי לתכנן מערכת אינסטלציה למבנה חדש יש להכיר את סביבת התשתיות של המבנה והשינויים שקורים בה.

הידע הנ"ל ותכנון בהתאם אליו יאפשרו את בניית תשתיות האינסטלציה במסלול הנכון ביותר. בנוסף ידע רחב ומקיף מאפשר פתרונות מגוונים וגמישים בהתאם למיקום האינסטלציה בתוך המבנה וייחודיות המבנים.

 

חיבור מבנים אל קווי הביוב, השוחות וקווי אספקת המים, וביסוס מערכות חדשות בשטח דורש התמקצעות בעבודה בהתאם לתקנים של מכון התקנים.

דבר נוסף וחשוב הוא הכנת תוכניות לחיבור תשתיות מתוך הכרות עם התשתיות הקיימות והשינויים המתקיימים בהם.

 

חברת יעוץ ותכנון תשתיות מקצועית עובדת עם האדריכלים \מהנדסי הבניין, ויועצי הבטיחות והניקוז כדי להגיע לתוכניות החיבור הנכונות ביותר של הקווים למבנה.

חיבור התשתיות דורש תיאום ואישור מן הרשות המוניציפלית והכרות עם ההנחיות והדרישות השונות אותם היא דורשת, (המגולמים בטופס 4,לדוגמא, במבנים פרטיים וציבורים).

חוסר הכרות עם דרישות התקנים יגרור עיכוב באישורים ותחילת השימוש במבנה. חשוב לזכור כי חריגות שונות בחיבור התשתיות מעלות את דמי ההקמה וניתן לחסוך עלויות אלו ע"י תכנון נכון מראש.

 

חברת תכנון תשתיות

חברת תכנון תשתיות ויעוץ כמו "רזניק מערכות תשתיות בע"מ" מכירה את מיקום התשתיות בסביבת המבנה והשינויים החלים בהם, דבר המאפשר תכנון מהיר והוצאת התוכניות לאישורים. בנוסף, חשוב שהחברה הנ"ל תהיה בעלת טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת סריקות תלת מימד של הצנרת ושל כלל קווי המים והביוב ובכך תהנדס חיבורים איכותיים ומדוייקים למבנים.

 

למערכות אינסטלציה יש לבצע בדיקה תקופתית – ניטור למי השתיה, במטרה לוודא שהתשתיות סטריליות (בהתאם להנחיות משרד הבריאות) ובמידה וצפויה תקלה יש לטפל בה לפני היוצרותה.

 

ניטור נוסף מתבצע למערכות הביוב יש לבצע ניטור בהתאם לתקנות המשרד להגנת הסביבה.

 

תכנון מערכות האינסטלציה והטיפול השוטף בהן דורשות ידע רב, היכרות עם דרישות מוניציפליות, דרישות משרד הבריאות, המשרד להגנת הסביבה ומכון התקנים, ובנוסף להכל התמקצעות בעבודה עם טכנולוגיות מתקדמות.

 

כאשר פונים לחברת תכנון ובדיקת מערכות אינסטלציה יש לבחור חברה איכותית ומקצועית.

 

 

 

 

 

 

 

הדרך לשיפור תוצאות מתחילה אצלנו!

מעוניינים בפרטים נוספים?

 

הפעל נגישות

בניית אתרים