Main Menu
Sub Menu תאומי מערכות ושירותי חוץ
תאומי מערכות ושירותי חוץ

מתן חוות דעת לתשתיות

תהליך הנחת תשתיות חדשות או שינוי בתשתיות קיימות דורש תיאום בין גופים שונים. כאשר נבחר מיקום ומסלול התשתיות הוא עובר ברשויות מוניציפליות שונות ונפגש בתשתיות של חברות שונות (בזק, הוט, מקורות וכו').

 

מפגש זה דורש אינפורמציה רבה: דרישות וצרכי הרשות המוניציפלית, אופן העבודה והתכנון של החברות השונות וצרכיהן וכיצד להעביר את התשתיות ללא פגיעה בהן, בקרקע או בתשתיות אחרות העוברות ונפגשות בהן. העניין מצריך חוות דעת משפטית הנעשית ע"י מהנדס מוסמך או חברת תשתיות מקצועית.

 

כיצד ניתן לדעת באיזו חברה להעזר?

 

חברת תשתיות אשר מכירה את מגוון התשתיות והשינויים החלים בהם, יודעת לתת את חוות הדעת המדוייקת ביותר, והנכונה ביותר לשטח הנתון.

בנוסף חברת תשתיות העובדת עם ובתוך גופים מוניציפלים מכירה לעומק את צרכי ודרישות הגופים (עיריות, מועצות מקומיות ואזוריות ותאגידים) ותתן חוות דעת המתייחסת לדרישותיהם.

 

מפגש בין שני סוגי תשתיות דורש תכנון נכון של מיקום התשתיות אחת ביחס לשניה. מה עומק המיקום ובאיזו קרקע, מה המרחק בין התשתיות ועוד. לכל תשתית הנתונים ואפשריות המיקום שלה, וכמובן- עדכונים ושינויים, תקלות אפשריות ורגישויות שונות.

 

כדי לתכנן נכון- מתוך סופרפוזיציה על מצב הקרקע והתשתיות נדרשת טכנולוגיה מתקדמת, כפי שניתן למצוא אצל "רזניק מערכות תשתית בע"מ". תכנון או ניתוח מתוך מאגר נתונים גדול יאפשר דיוק של תכנון העברת התשתית בשטח, שתוסכם על כל הצדדים, ובכך תחילת העבודה תתאפשר בהקדם.

 

מתן חוות דעת לתשתיות היא נקודה חשובה לפני תחילת העברת תשתיות אשר יסייעו להקמת מבנים, פארקים או שטחי בניה חדשים. עד נקודת סיום הבניה תהליכים רבים וחשובים אשר דורשים עבודה מקצועית והעזרות בחברות בעלות הידע הרב ביותר בנושאים אלו. יש להקפיד לבחור בחברה בעלת הידע והטכנולוגיות הגבוהות ביותר, כדי לתכנן נכון, ביעילות וללא שהייה מיותרת בכל חלק וחלק.

 

 

הדרך לשיפור תוצאות מתחילה אצלנו!

מעוניינים בפרטים נוספים?

 

הפעל נגישות

בניית אתרים