Main Menu

השמת עובדים בתאגידים ועיריות

 

בשנים האחרונות העיריות והתאגידים השתדרגו למערכות מתקדמות של "רישוי זמין" - מערכת Online של היתרים לתשתיות. מערכת זו מאפשרת עבודה מתקדמת של מתן אישורים ומעקב אחרי התהליך שלהם.

 

המערכות התקדמו, ועם זאת חסרים אנשי צוות בעלי הסמכת מהנדס בעלי ידע לשימוש במערכת וידע בתכנון תוכניות להיתרים באופן מקצועי ויעיל אותם יש להעלות למערכת זו.

 

מצב זה מגיע בד בבד לכך שכיום בארץ יש מחסור של מהנדסי מים וביוב, דבר המקשה על עיריות או תאגידים, למצוא ולהעסיק אנשי צוות מקצועיים.

מסיבה זו אישורים מתעקבים ולאנשי התאגיד או העירייה אשר הוכשרו לעבודה על מערכת זו מצטברת העבודה ולוקח זמן רב מדי ולא ריאלי על מנת להגיע לטיפול בכלל ההיתרים.

 

בכך תחושת הסירבול של הבירוקרטיה שחשים התושבים סביב תהליך הבנייה, אישורים עירוניים וכד' - גדלה. בעיה זו מוכרת לעיריות, תאגידים ומועצות זמן רב, אך בהעדר מהנדסים המכירים את המערכת "רישוי זמין" אין פתרונות מתוך המערכת.

 

לבעיה זו פתרון יעיל ומקצועי - חברתנו "רזניק מערכות תשתית בע"מ" מספקת שירותים לעיריות, תאגידים ומועצות, שירותים בגיוס מהנדסים הבקיעים בהכנת התוכניות, בחוקי הרשות למקרקעי ישראל ומנהל התכנון, ובנוסף במערכת "רישוי זמין".

 

מהנדסים אלו עובדים בתוך עיריות שונות בארץ וכבר מכירים ושולטים בטיפול בכל הנושאים הנ"ל, וניתן לראות את התוצאות הטובות באותן עיריות כבר היום.

כאשר אתם בוחנים כיצד ליצור לתושבים תחושה שבחרו מועצה איכותית ורצינית כדאי להרחיב את יריעת המהנדסים הבקיעים והמקצועים. כיום יש פתרונות איכותיים ואין סיבה לא לבחור בהם.

 

 

הדרך לשיפור תוצאות מתחילה אצלנו!

מעוניינים בפרטים נוספים?

 

הפעל נגישות

בניית אתרים