Main Menu

סקר תשתיות תת קרקעיות

 

מערכת תשתיות תת קרקעית מורכבת ממערכות כבילה וצנרת רבות ומורכבות.

 

כדי להגיע לעבודה האיכותית והיעילה ביותר יש צורך בסקירה מדויקת. מיפוי מדויק מאפשר עבודה מהירה וטיפול בתשתיות בזמן הנכון, חוסך זמן בעבודות התשתית ומאפשרת את העבודה הבטוחה והטובה ביותר.

 

סיקור תשתיות תת קרקעיות מספק מידע מקיף על תשתיות רבות: ביוב וגז, חשמל, הארקה, פיקוד, תאורה, חומרים מסוכנים ועוד; לכן חשוב להכיר את מיפוי המערכות באופן הרחב ביותר.

כדי להגיע לזיהוי מדוייק נדרש ציוד מקצועי וחדיש וניתוח נכון ומדוייק של הנתונים.

 

שירותי הסיקור של תשתיות קרקעיות מיעלות את עבודתכם ואף מאפשרות לתחזק מערכות תת קרקעיות קיימות ולמנוע נזקים בתשתיות, כגון פיצוצים במערכות המים, הצפות במערכות הביוב, שחיקת חומרים ועוד.

 

סיקור נכון המגיע לפירוט הגדול ביותר מאפשר זיהוי בזמן לנקודות הטיפול במערכות, זאת בנוסף להכנת השטח לעבודות תשתית, דבר שימנע פגיעות שיכולות לייצר עלויות גבוהות ומיותרות של התיקון והטיפול המחודש בתשתיות.

דיוק של 1 ס"מ ברמת התכניות והסיקור, כמו של חברת "רזניק מערכות תשתיות בע"מ" מאפשרות היום את התוצאות האיכותיות ביותר בעבודה בשטח.

 

סיקור תשתיות מאפשר גם תכנון ושליטה במערכות הקיימות, לתחזוקה השוטפת והמקצועית של המערכת העירונית, ודיוק בעבודת הטיפול הנדרשת מראש. שירותים אלו הופכים את עבודות התחזוקה העירונית למקצועית ואיכותית.

 

סריקת השטח חייבת להיעשות ללא פגיעה בתשתיות הקיימות, ולכן נדרשת מערכת משדרים חדשנית, בטכנולוגיית GRP המערכת התקדמת בתחום למדידות עומק ופתיחת שוחות ביוב. כל זה במטרה להגיע למדידה הנכונה בעלת הרזולוציה הגבוהה ביותר.

 

לאחר איסוף הנתונים בשטח, תהליך יצירת סקר תשתיות כולל גם מדידות מדויקות של מנהדסים מנוסים, שרטוט וניתוח מתוך תוכנות השרטוט ולאחר מכן סימון ראשוני של כל המערכות בשטח לפי התכניות והחישובים.

 

כיום קיימות מערכות משוכללות המתעדכנות באופן קבוע שמאפשרות לסיקור להיות מדוייק יותר ומבוסס על מגוון נתונים רחב יותר. מערכת כזו תאפשר לדיוק סיקור הנתונים וניתוח מהיר יותר של הקרקע.

מערכות אלו מאפשרות להגיע לדיוק סיקור התשתיות, ברמה גבוהה ביותר, ולאחר מכן גם לעדכן את התכניות לפי שינויים בשטח.

 

סיקור תשתיות תת קרקעיות נכון ומדוייק הוא תחום שיש לבחור בו בקפידה את חברת הסקירה כדי למנוע עלויות ותקלות מיותרות בשלבי ההמשך בעבודות הקרקע.

 

 

 

 

הדרך לשיפור תוצאות מתחילה אצלנו!

מעוניינים בפרטים נוספים?

 

הפעל נגישות

בניית אתרים